19 Mart 2013 Salı

bahar temizliği

Bu hafta sonu k.valdemler gelecek diye erken bahar temizliğime başlamıştım ama ay sonu gelmeyi karar kılmışlar. oyuzden bahar temizliğime aramı versem diye düşünürken ankaradan misafirlerimizin geleceğini ögrendik.anlayacağınız temizliğe son hız devam. bugun bebem yanimda mandallarla oynarken misafir odamın camlarını sildim. perdelerini makinaya attım. tam perdeler yıkanmıştıkı amway kargom geldi. kullananınız varmı bilmiyorum ama bizim ilk olacak. amway kargomu görünce bir sevindim bir sevindim :) deterjana hiç dayanamam :) deterjan kokusuna bayılırım :) vala yıkanan perdeleri tekrar attım makinaya. bakalım bakalım amway deterjanımla yumuşatıcım nasıl kokuyormuş, söylenen kadar güzel yıkıyormuymuş. perdeler suan makinada .. bekleyelim görelim...Bu arada bugun kargo şirketleri bize calışıo :p sabahtanda markafoni kargom geldi. güral porselen indirimdeyken çay seti almıştım . kalpli kalpli bardaklarım ve kırmızı çay tabaklarım :) misafirlerime gecenlerde yaptığım kalpli kürdan süslerimle yeni çay setimle cici servisler yaparım :) fotolarını çekip en kısa zamanda paylaşcam . mutlu kalın...görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder