6 Mart 2013 Çarşamba

CAYIR CAYIR CAYIIIRR :(

Nasıl bir gündü böyle.....:(
Sabahtan herşey yolundaydı,havada güzel  bebişim bugün parka gideriz die konuşmuştum kızımla.
Herşey öğle civarı başladı.Bebişim ateşlenmiş,ölçtüm 38.3 tü. hemen duş aldırdım,ateş düşürücü şurubunu içirdim,ama ne fayda,yükseldikce yükseliyor.En son 39.5 ğu görünce hemen eşimi aradım.oda işten izin aldı.Eve taksi gönderdi,üsküdarda hastanede buluştuk.Bebişimizi muayne ettirdik:( 2 haftadır bende nezleyim.Bikaç gün bademciklerim şiş kaldı,sonra düzeldi ama bu seferde nezlem başladı.Baş ağrısıda cabası.Sonunda korktuğum oldu kızıma bulaştı.Allah şifa versin canım kızım,en kötü hastalığın bu olsun,mevlam dert verip derman aratmasın,hepimizin yavrusunu sağlık ve sıhatle bizlere bağışlasın (amin)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder