28 Ocak 2013 Pazartesi

zeynep kimdir

merhabalar :)
zeynebin günlüğüne hoşgeldiniz :) zeynep kimdir nedir ne yapar nerde yaşar, size hepsinden bahsedeceğim.
istanbulda yaşıyorum,hemşireyim,feyza adında 14 aylık kızım var.şuan doğum iznindeyim.kış günü sıcak evimde bebeğimle vakit geçirmenin keyfini çıkarıyorum.el işi ev işi yemek hepsine aşırı merakım var. işten sebep bunlara pek vakit bulamıyordum ama evde geçirdiğim 1 yılda çook vaktım oldu.ilk olarak örgüye başladım.kızıma cici yelekler ördüm,sonra mutfak peçetesi işledim, bu arada dikişe merak sardım ve dikiş makinası alarak bu merakımın üzerine gitmeye başladım, belki bende keşfedilmemiş bir cevher vardır :)
ayrıca tesettürlüyüm.bloğumda tesettür kombinlerime, eşarplarıma , şallarıma,yaptığım el işlerine vs. yer vericem.sıkılmayacağınız bir blog olacağını temenni ediyorum.... yeni postumda görüşmek üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder